پیٹ درد ختم کرنے والے 5 گھریلو نسخے

eایک گلاس نیم گرم پانی میں ایک چمچ سیب کا سرکہ اور شہد ملا کر پینے سے پیٹ درد سے نجات حاصل کی جاسکتی ہے – فوٹو: فائل

اکثر لوگوں کو دیر سے کھانا کھانے یا مرچوں والی چیز کھانے اور ہاضمے کی کمزوری کی وجہ سے پیٹ کے درد کی شکایت رہتی ہے لیکن 5 نسخے ایسے ہیں جو آپ کو پیٹ درد سے فوری نجات دلا سکتے ہیں۔  

اللہ پاک نے انسان کو اشرف المخلوقات بنایا ہے اور انسانی جسم بھی قدرت ہی کا شاہکار ہے اگرچہ جسم کا کوئی حصہ تکلیف میں مبتلا ہوتو پورا جسم متاثر رہتا ہے اور پیٹ کی تکلیف انسان کو ہمیشہ بے چین رکھتی ہے۔

پیٹ درد کی کئی وجوہات ہوسکتی ہیں جن میں گیس، معدے کی سوجن، مرچوں والی خوراک شامل ہے اور اس درد سے نجات حاصل کرنے کے لیے لوگ ادویات کا استعمال کرتے ہیں لیکن ان 5 گھریلو نسخوں سے بھی پیٹ درد کو ختم کیا جاسکتا ہے۔

جلی ہوئی ڈبل روٹی

جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ لوگ پیٹ درد میں ڈبل روٹی کا استعمال کرنا ہی بہترسمجھتے ہیں لیکن یہ بات بہت ہی کم لوگ جانتے ہوں گے کہ پیٹ درد میں جلی ہوئی ڈبل روٹی کھانے سے درد سے نجات حاصل کی جاسکتی ہے کیوںکہ اس کا سیاہ حصہ اُن زہریلے اجزا کو جذب کرلیتا ہے جو کہ آپ کو کسی طرح متاثر کر سکتا ہے۔

سیب کا سرکہ

سیب کا سرکہ اکثر و بیشتر ہچکیوں اور گلے کے درد کے لئے بھی گھروں میں بطور نسخہ استعمال کیا جاتا ہے کیونکہ اس میں موجود پوٹاشیئم اور وٹامن ڈی اور سی موجود ہوتے ہیں۔علاوہ ازیں یہ سرکہ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھی مالا مال ہوتا ہے اگر ایک گلاس نیم گرم پانی میں ایک چمچ سیب کا سرکہ اور ایک چمچ شہد شامل کر کے پیا جائے تو فوری پیٹ درد سے نجات حاصل کی جاسکتی ہے۔

دہی

پیٹ درد کی ایک وجہ ہاضمے کا صحیح طریقے سے کام نہ کرنا بھی ہوتا ہے۔ خصوصاً ڈیری مصنوعات کھانے سے پیٹ درد کی شکایات ہوتی ہیں تاہم اگر پیٹ درد میں ایک کپ دہی کا استعمال کیا جائے جو  صحت کے لئے فائدے مند بھی ہے کیوںکہ دہی میں موجود بیکٹیریا جسم میں جراثیم سے لڑنے کی توانائی کو بڑھاتا ہے اور ہاضمے کو بہتر کرتا ہے۔

پودینے کی چائے یا پتے

تمام سبزیاں قدرتی خصوصیات سے مالا مال ہوتی ہیں تاہم پودینے سے بنی چائے میں بھی وہ قدرتی اجزا ہیں جس کو لوگ معدے میں تکلیف، سردرد، اعصابی تناؤ، ذہنی سکون، متلی یا کسی بھی قسم کے دوسرے جسمانی درد کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ تاہم پیٹ درد میں ایک گلاس پودینے کی چائے یا اُس کے پتے کھالیے جائیں تو پیٹ درد سے آرام کے ساتھ  جسمانی سکون بھی ملتا ہے۔

اجوائن

اجوائن کا استعمال کھانوں میں کیا جاتا ہے کیوںکہ اجوائن اینٹی بیکٹیریل ہونے کی وجہ سے انسان کو جلد کے انفیکشن سے محفوط رکھتا ہے اور اس کے استعمال سے جسم کو وٹامن ‘ کے’ حاصل ہوتا ہے جو کہ ہڈیوں کی نشونما اور خون کو جمنے سے روکتا ہے۔ ایک چمچ اجوائن کو نمک یا چینے کے ایک گلاس نیم گرم پانی کے ساتھ کھایا جائے تویہ کچھ دیر میں ہی معدے کو سکون اور پیٹ درد کی بیماری سے نجات دلا سکتا ہے۔

Scroll To Top